miércoles, 2 de julio de 2008

Pedraforca

Açò dels premis Pedraforca m´ha vingut de nou... m´ha sorpres que Oscar em nominara, i m´ha fet il.lusió encara que ja he vist que molts esteu fins la coroneta de "xominaes" d´aquestes...

Jo, com em costa menys feina nominar 3 blogs que remugar, vaig a fer-ho. No tinc massa criteris per nominar aquestos 3, tan sols m´agraden, els seguisc quan em ve al cap, i crec que desgraciadament no son massa coneguts. Per tant, si la meua nominació ajuda a que reben alguna visita, em done per satisfet.

1 - Del rebost al seller . Un blog gastronòmic, al que supose que vaig arribar pel google. Ens explica menjars típics de la nostra zona, s´actualitza prou a sovint (més que jo hehe) i es mereix visites i opinions pel seu bon treball.

2 - Paisatges Mediterranis . Moltes fotos de pobles i muntanyes del País Valencià, totes elles amb una xicoteta explicació del lloc. Visiteu les Valls de la Marina. El vaig coneixer fa ben poc, gràcies a garrotipadur (que crec que és tiocuc), del fòrum.

3 - Ullades Naturals . Des de la Vila Joiosa, caminarem senders, gaudirem paisatges, coneixerem pardals i admirarem flors. Sense pagar un gallet ;)

Visiteu-los!

Au!

1 comentario:

garrotipadur dijo...

Enhorabona pel premi i si que sóc el garrotipadur i el tiocuc.