martes, 18 de noviembre de 2008

No patiu, a Santa Llúcia ja s´allarguen els dies

Jo, com tots, estic fart de que a les 18h es faça fosc. No pots aprofitar les vesprades i quina diferència amb l´estiu, que passa de les 21h i encara fa claror! Bé, no patiu...al dia li queda poc per anar recuperant terreny.

No ho dic jo. Ho diuen els savis, els avis:

"El dia s´allarga: Per Santa Llúcia, un pas de puça; per Nadal, un pas de pardal; per Sant Esteve, un pas de llebre; pels Reis, un pas de vell; per Sant Joan el dia més gran, i passat Tots Sants els dies son germans"

Santa Llúcia ja està ahí, el 13 de desembre, un pas de puça.





Que estigueu bons!

3 comentarios:

Comtessa d´Angeville dijo...

El passat hivern li trobava gust a això de que tan prompte es fera de nit... este no m'està agradant gens gens...

garrotipadur dijo...

Doncs jo preferisc que allargue el dia així pots anar a fer algo de senderisme,bicicleta o caminar ja que quan es fa de nit apart de perillós ja no abellix res.

El Penjoll dijo...

Premis Blocs de les Comarques Centrals del País Valencià-El Penjoll 2008:

http://elpenjoll.blogspot.com/2008/11/premis-blocs-de-les-comarques-centrals.html

Animeu-vos i participeu!